poniedziałek, 16 maja 2011

Na Dzień Matki...

Już niedługo, bo 26 maja, będziemy obchodzili Dzień Matki. Święto ma na celu okazanie matkom szacunku, miłości, podziękowania za trud włożony w wychowanie. Jako dziecko wykonywałam dla mamy laurki w przedszkolu. Teraz z wielką przyjemnością wręczę jej kwiaty i Was do tego zachęcam.
Oto kilka propozycji kwiatowych upominków na Dzień Matki.

Bukiet z róży Akito 



Pojedyncza róża 


Róża w kapeluszu :)
(mnie kapelusz kojarzy sie z mamą) 

Dekoracje w filiżankach
(filiżanki można później wykorzystać)






 Dekoracja w  koszyczku z trawy morskiej





4 komentarze:

  1. Kasia, nie pod laurami się podpisuję, choć dla mnie kwintesencją smaku i delikatności są, ale pod kolejną twórczością... Uwierzyłaś wreszcie, że wartość masz??? Romantycznie, skromnie... Kapelusz wymiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrz, trafiłam dziś pierwszy raz na Twojego bloga, a tu tez kapelusik, więc nie ukradłam jakby co..:)
    i piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że nie kradziony :) Kapelusik jest ogólnodostępny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń